مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از 237 هزار داوطلب در آزمون دکترای تخصصی 96 خبر داد و گفت: داوطلبان تا ساعت 24 روز شنبه، چهارم دی ماه فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.
دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این مطلب، اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکترای تخصصی سال 96 تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به مهلت تمدیدشده ساعت 24 روز شنبه، چهارم دی ماهجاری پایان می‌پذیرد.
وی در ادامه تصریح کرد: تا ساعت هشت صبح امروز، دوم دی ماه تعداد 237 هزار و 700 داوطلب نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دکترای تخصصی 96 اقدام کرده‌اند.
دکتر توکلی همچنین تاکید کرد: به تمام داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نکرده‌اند، اکیدا توصیه می‌شود در این مدت باقی‌ مانده و حداکثر تا ساعت 24 روز شنبه، چهارم دی ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
مشاور عالی سنجش آموزش کشور در پایان، خاطرنشان کرد: ضمنا آن دسته از داوطلبانی که متقاضی پذیرش دوره دکترای 96 دانشگاه آزاد اسلامی هستند، ضرورت دارد نسبت به ثبت‌نام در مهلت باقی‌مانده یعنی تا ساعت 24 روز شنبه، چهارم دی ماه منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام کنند.
منبع : ایسنا