1. لطفاً خودتان را به طور كامل معرفي نماييد.


بانی امین‌نژاد متولد 1370.

2. نام رشته تحصيلي آزمون كارشناسي ارشد و همچنين رتبه قبولي خود را ذكر نماييد.


در رشته MBA، رتبه 8 را کسب کردم.

3. فارغ‌التحصيل از كدام واحد دانشگاهي و در چه سالي هستيد؟


از دانشگاه صنعتی شریف در سال 95 فارغ‌التحصيل شدم.

4. آيا براي اولين بار است در كنكور ارشد شركت كرده‌ايد؟


بله، بار اول بود که شرکت می‌کردم.

5. تعداد ساعات مطالعه شما به طور ميانگين چقدر بوده است؟ مشاورین موسسه چقدر به شما در کسب این رتبه کمک کردند؟


همزمان با آزمون‌های مدرسان شریف و با شروع اولین آزمون من هم مطالعه‌ام را استارت زدم و با توجه به رتبه خوبی که در آزمون اول کسب کردم، متوجه شدم که توانایی به دست آوردن رتبه‌ی خوبی را در آزمون اصلی دارم. در طی برگزاری آزمون‌های مرحله‌ای که معمولاً با فاصله‌ی دو یا سه هفته‌ای برگزار می‌شدند، من یک هفته‌‌ی ماقبل آزمون هر مرحله را به مطالعه اختصاص می‌دادم و در این یک هفته‌ حدوداً روزی 6 تا 7 ساعت مطالعه داشتم و این روند تا 6 آزمون اول به همین سبک ادامه داشت. بعد از تعطیلات نوروزی مطالعه‌ام را به شکل جدی‌تری ادامه دادم و روزانه بین 8 تا 10 ساعت مطالعه می‌کردم.مشاور موسسه چون به صورت جزیی سوالات رو بررسی میکرد،باعث انگیزه زیادی میشد برای درست زدن و یا غلط نزدن سوالات.

6.نحوه آشنايي شما با مؤسسه مدرسان شريف چگونه بوده است؟


ابتدا از طریق تبلیغات تلویزیونی و بعد یکی از دوستانم که از رتبه‌های برتر MBA در سال‌های قبل بود.

7. آيا از كتب موسسه استفاده كرده‌ايد. ميزان كيفيت و تاثيرگذاري آن‌ها چگونه بوده است؟


بله؛ در مورد کتاب GMAT باید بگویم که از هر جهت کتاب کامل و تاثیرگذاری است به ویژه در بخش استدلال منطقی چرا که با ارائه پاسخ‌های کاملاً تشریحی برای هر تست یا مثال، آن مبحث به خوبی برایم قابل درک می‌شد. همچنین در بخش تصحیح جملات نیز این کتاب بسیار گسترده بود و تنوع و تعدد تست‌های این بخش باعث شد تا مهارتم در پاسخگویی به سوالات این بخش بسیار بالا رود. در مورد کتاب بانک تست GMAT هم باید اشاره کنم که برای جمع‌بندی بسیار مناسب است مخصوصاً وقتی که درسنامه کتاب اصلی را کاملاً مطالعه‌ کرده باشیم.

8. نظرتان در مورد کتاب ریاضی 1 و 2 مدرسان شریف چیست؟


کتاب‌‌ ریاضی عمومی 1 و 2 مدرسان شریف بی‌نظیر بود و مطالعه این کتاب واقعاً سطح داوطلب را در این درس بالا می‌برد. این کتاب هم در قسمت درسنامه و هم مثال‌ها به خوبی مباحث را تفهیم‌سازی می‌کرد و خودآزمایی‌های پایان هر فصل برای جمع‌بندی بسیار مناسب بود. البته در آزمون امسال سوالات این درس خیلی آسان بود و از طرفی تسلطی که در درس ریاضی پیدا کرده بودم باعث شد بدون هیچ استرسی به سوالات پاسخ دهم چون مطمئن بودم در سطح خیلی خوبی از ریاضی هستم.

9. آیا از آزمون‌های آزمایشی موسسه استفاده نموده‌اید؟ میزان تطابق آن‌ها با سوالات کنکور چگونه بوده است؟


بله؛ آزمون‌های آزمایشی مدرسان شریف از نظر سطح سوالات به مراتب بالاتر از آزمون‌های اصلی در چند سال اخیر بود و این مسأله خیال ما را راحت می‌کرد که در آزمون اصلی کار راحت‌تری را درپیش خواهیم داشت و در جلسه آزمون اصلی متوجه شدم که سوالات آزمون با سوالات آزمون‌های مدرسان شریف مطابقت زیادی دارد و حتی در بعضی موارد سوالات مشابه هم دیده می‌شد که باعث شد از سوالات کنکور غافلگیر نشوم.

10. آیا از آزمون‌های آزمایشی موسسات دیگر هم استفاده نموده‌اید؟


خیر

11. كدام ويژگي، موسسه مدرسان شريف را از ديگر موسسات متمايز مي‌كند؟


سطح و کیفیت سوالات آزمون‌های آزمایشی و حضور و همراهی مشاوران مجرب حتی تا بعد از برگزاری آزمون و همچنین سوالاتی که به منظور جمع‌بندی در قالب دفترچه آزمون‌ در اختیار داوطلب قرار می‌دهد، نشان‌دهنده‌ی اهمیت دادن به موفقیت داوطلب می‌باشد.

12. علت انتخاب اين موسسه از بين ديگر موسسات چيست؟


نتایج سال قبل را که بررسی می‌کردم، دیدم رتبه‌های 1، 2 و 3 و در مجموع 6 رتبه‌ی تک رقمی در رشته MBA از خدمات مدرسان شریف استفاده کرده بودند و مطمئناً هر کسی هم جای من بود، مدرسان شریف را انتخاب می‌کرد.

13. عوامل مؤثر در موفقيت شما كدام موارد بوده است؟


داشتن انگیزه‌ی بالا، پایه‌ی ریاضی خوب، تلاش یک ماه آخر، شرکت‌ در تمام مراحل آزمون‌های مدرسان شریف و پیگیری‌های مشاور این موسسه.

14. حرف آخر:


در درجه اول از خانواده‌ام تشکر می‌کنم، سپس از دوستانم و در نهایت از حمایت‌های بی‌دریغ مدرسان شریف بسیار قدردانم.