جزئیات دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی(Ph.D) سال ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد و داوطلبا می توانند از سه شنبه کارت خود را دریافت کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر، تاریخ و چگونگی دریافت برگه ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی(Ph.D) سال ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی از طریق پایگاه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه اعلام شد.
آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) سال ۱۳۹۵ در دو نوبت صبح و عصر روز جمعه ۹ بهمن ماه ۹۴ در سراسر کشور برگزار می‌شود.
داوطلبان این آزمون از ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه ۶ بهمن ماه می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش به آدرس www.azmoon.org و وارد کردن اطلاعات ثبت‌نامی، برگه ورود به جلسه خود را دریافت کنند.
دریافت برگه ورود به جلسه از طریق پایگاه مذکور تا یک ساعت قبل از شروع آزمون امکان‌پذیر خواهد بود.
داوطلبان باید علاوه بر برگه ورود به جلسه، راهنمای آزمون مذکور را نیز از طریق همان پایگاه دریافت و مندرجات آن را به طور دقیق مطالعه کنند.
چنانچه داوطلبان پس از دریافت برگه ورود به جلسه، مغایرتی در مندرجات آن از نظر مشخصات فردی، زبان خارجه و یا عکس ملاحظه کردند لازم است بلافاصله به باجه رفع نقص در واحد دانشگاهی (حوزه امتحانی) خود مراجعه کنند.
آدرس تمامی واحدهای مجری برگزاری آزمون ورودی دکتری تخصصی (Ph.D) سال ۱۳۹۵ در دفترچه راهنمای آزمون مذکور درج شده است.
داوطلبانی که شهر تهران را به عنوان حوزه امتحانی خود انتخاب کرده اند لازم است مطابق جدول زمانی اعلام شده در این اطلاعیه به مجتمع دانشگاهی ولیعصر(عج) واحد تهران مرکزی مراجعه و نسبت به رفع نقص برگه ورود به جلسه خود اقدام کنند.
زمان رفع نقص برگه ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد روزهای سه شنبه ۶ بهمن (بعدازظهر از ساعت ۱۳ تا ۱۷)، چهارشنبه ۷ بهمن و پنجشنبه ۸ بهمن (صبح‌ ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و بعد از ظهرها ‌از ساعت ۱۳ تا ۱۷) است.
مرکز رفع نقص برگه ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی(Ph.D) سال ۱۳۹۵ حوزه‌ تهران (خواهران و برادران) در محل میدان امام حسین(ع) – خیابان دماوند – نبش بیمارستان بوعلی مجتمع دانشگاهی ولیعصر«عج» تهران مرکزی برقرار است.
منبع: ایسنا