1. لطفاً خودتان را به طور كامل معرفي نماييد.

نیلوفر زنگی آبادی، متولد 1371

2. نام رشته تحصيلي آزمون كارشناسي ارشد و همچنين رتبه قبولي خود را ذكر نماييد.

رشته MBA، رتبه 2

3. فارغ‌التحصيل از کدام واحد دانشگاهی و در چه سالي هستيد؟

دانشگاه صنعتی شریف سال 93 .

4. آيا براي اولين بار است در كنكور ارشد شركت كرده‌ايد؟

بله، بار اول بود شرکت می‌کردم.

5. تعداد ساعات مطالعه شما به طور ميانگين چقدر بوده است؟

اوایل بین 4 تا 5 ساعت و در دو ماه آخر روزانه 8 ساعت درس می‌خواندم.

6. نحوه آشنايي شما با مؤسسه مدرسان شريف چگونه بوده است؟

از طریق خانم یوسفی که رتبه 1 امسال شد و چند نفر از دوستان دانشگاهی‌ام.

7. علت ادامه تحصيل خود را بيان كنيد.

دستیابی به موقعیت بهتر کاری.

8. آيا از كتب موسسه استفاده كرده‌ايد. ميزان كيفيت و تاثيرگذاري آن‌ها چگونه بوده است؟

بله؛ در درس GMAT من منبع دیگری بهتر از کتاب مدرسان شریف ندیدم و در مورد کتاب ریاضی باید بگویم که از هر حیث عالی بود، چون سایر کتب ریاضی موجود در بازار به هیچ وجه رضایت بخش نیستند ولی ریاضی مدرسان شریف چه در بخش درس‌نامه و چه در ارائه تست‌های فراوان با پاسخ تشریحی، می‌تواند تمام ابهامات را برای یک داوطلب با هر سطح علمی، در این درس برطرف سازد. در مورد درس زبان نیز باید اشاره کنم با توجه به تنوع زیاد کتب در این درس، ممکن است داوطلب دچار سردرگمی شود ولی آن‌چه که برای داوطلب حائز اهمیت است مطالعه منبعی است که همه مطالب را به خوبی طبقه‌بندی و جمع‌بندی کرده باشد، که کتاب زبان مدرسان شریف این ویژگی را دارد.

9. نظرتان در مورد کتاب ریاضی 1 و 2 مدرسان شریف (پیش چاپ) چیست؟

خیلی عالی بود؛‌ برای من نکات جالب و جدید زیادی داشت، به ویژه در بخش‌هایی که همیشه برایم گنگ بود مثل انتگرال خم ، انتگرال سطح و توابع چند متغیره. کلاً در این کتاب از زیاده گویی و گیج کردن دانشجو با توضیحات تکراری و بیش از حد، پرهیز شده است و درس¬ نامه در کنار نکات کلیدی به خوبی بیان شده و یک دید درست و دقیق از سوالات ریاضی آزمون اصلی به من داد و خیلی راحت‌تر از قبل توانستم مباحثی را که برایم گنگ بود جمع بندی کنم.

10. آیا از آزمون‌های آزمایشی موسسه استفاده نموده‌اید؟ میزان تطابق آن‌ها با سوالات کنکور چگونه بوده است؟

بله؛ سطح علمی و کیفیت برگزاری آزمون‌ها خیلی خوب بود و به تفکیک می‌توانم بگویم که در درس ریاضی سطح سوالات بالاتر از سطح کنکور بود؛ سوالات درس GMAT خیلی متنوع و استاندارد بود، تست‌های این بخش علاوه بر جنبه‌ی آزمایشی جنبه‌ی آموزشی فوق العاده‌ای داشتند. در درس زبان هم کیفیت سوالات خوب و از نظر درجه‌ی سختی متناسب با آزمون‌های ارشد سال‌های گذشته بود ولی سوالات آزمون سازمان سنجش امسال کمی دور از انتظار بود که این موضوع به راحتی قابل پیش بینی نبود.

11. كدام ويژگي، موسسه مدرسان شريف را از ديگر موسسات متمايز مي‌كند؟

تعدادی از دوستانم که در موسسات دیگر ثبت‌نام کرده‌ بودند ناراضی بودند و می‌گفتند در آن موسسات تنها بحث مادی مطرح است و بعد از ثبت‌نام دیگر پشتیبانی لازم و خدماتی که داوطلب انتطار دارد، دیده نمی‌شود. نکته‌ای که موسسه مدرسان شریف را از سایر موسسات متمایز می‌کند، پشتیبانی کامل و اصولی از داوطلبین این موسسه بود طوری که طی این چند ماه عملکرد داوطلب به طور کامل زیر نظر است و پیشرفت داوطلب برای مدرسان شریف در اولویت قرار دارد؛ من از کیفیت کلیه‌ی خدمات موسسه واقعا راضی بودم و استفاده از این خدمات را به همه‌ی داوطلبان کنکور توصیه می‌کنم.

12. علت انتخاب اين موسسه از بين ديگر موسسات چيست؟

ابتدا چون دوستانم در این موسسه ثبت‌نام کرده بودند، به این موسسه آمدم و ذهنیتم این بود که فقط قرار است در چند آزمون شرکت کنم ولی خدمات موسسه خیلی فراتر از این بود و مسلماً اگر بازهم بخواهم از خدمات موسسه ای استفاده کنم، حتماً مدرسان شریف را انتخاب می کنم.

13. عوامل مؤثر در موفقيت شما كدام موارد بوده است؟

کمک خدا، حمایت خانواده، برنامه‌ریزی، کتاب‌ها و آزمون‌های مدرسان شریف که با شرکت در هر مرحله از آزمون با سوالات خوب، سورپرایز می‌شدم.

14. حرف آخر:

واقعاً از موسسه مدرسان شریف ممنونم