مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فهرست اسامی ۳۰ هزار و ۶۱ نفر معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۴ امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.
دکتر حسین توکلی افزود: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده فهرست اسامی ۳۰ هزار و ۶۱ نفر معرفی شدگان چند برابر ظرفیت که از این تعداد ۱۲ هزار و ۲۳۸ نفر زن و ۱۷ هزار و ۸۲۳ نفر مرد هستند برای شرکت در مصاحبه تخصصی ( بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی) آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۴ امروز اعلام می شود.
وی افزود: در این آزمون تعداد ۵۶ هزار و ۷۴۰ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند که از این تعداد ۴۰ هزار و ۳۰۴ داوطلب معادل ۷۱ دصد داوطلبان مجاز، نسبت به انتخاب رشته اقدام کردند.
توکلی خاطرنشان کرد: از کل افرادی که نسبت به انتخاب رشته کرده اند تعداد ۳۰ هزار و ۶۱ نفر معادل ۷۴.۵۹ درصد آنان به عنوان معرفی شدگان برای شرکت در مصاحبه تخصصی (بررسی سوابق علمی ، آموزشی و پژوهشی ) حداکثر در ۵ کدرشته معرفی شده اند.
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: هر یک از معرفی شدگان باید به همراه مدارک مورد نیاز بر اساس برنامه زمانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به موسسه آموزشی مربوطه خود مراجعه کنند و در مصاحبه تخصصی شرکت کنند.