داوطلبانی که در گزینش هاي مختلف دوره کارشناسی پیوسته سال 93 در بیش از یک مجموعـه پذیرفته شده باشند، می توانند به انتخاب خود فقط در یکی از رشته / محل هاي اعلام شده ثبت نام کرده و به تحصیل بپردازند.
پذیرفته شدگان واحدهاي علوم و تحقیقات، تهران مرکزي، تهران جنوب، تهران شمال، بروجرد، الکترونیکی، سنندج، نجف آباد، تبریـز، پرنـد، قـزوین، کرج، قم و شیراز جهـت اطـلاع از چگونگی و زمان ثبت نام باید به آدرس سایت آن واحدها مراجعه کنند.
پذیرفته شدگان علمی رشته موسیقی لازم است جهت انجام آزمون عملی و مصاحبه فرهنگی ساعت 8 تا 16 روز دوشنبه 13 بهمن ماه به دانشگاه هنر و معماري واحد تهران مرکزي واقع در خیابان انقلاب، تقاطع خیابان فلسطین مراجعه کنند. نتیجه قطعی پذیرش دعوت شدگان به آزمون عملی متعاقباً اعلام می شود.
پذیرفته شدگان علمی ایـن رشـته که مشمول هستند لازم است تا اعلام نتایج مصاحبه و اعلام اسامی افراد قبول قطعی، تکالیف وظیفـه عمومی خود را به موقع انجام دهند تا با مشکل مواجه نشوند.
هزینه برگزاری آزمون عملی نیز 220 هزار ريال است که باید به شماره حساب سازمان مرکزي دانشگاه آزاد پرداخت شود.
پذیرفته شدگان همه رشته ها (به جز رشته موسیقی) باید براي ثبت نام شخصـاً روز سه شنبه  7 بهمن ماه به واحـد یا مرکز دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند. عدم مراجعه پذیرفته شدگان در روز مقـرر بـه منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.
مدارك لازم براي ثبت نام نیز از سوی دانشگاه آزاد اعلام شده است و پذیرفته شدگان با مراجعه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد می توانند از این مدارک مطلع شوند.
شهریه کلیه ثبت نام شدگان دوره کارشناسی سال 93 از دو بخش شهریه ثابت و متغیر تشـکیل شده که در هـر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت مـی  شود که علاوه بر این دو مـورد دانشجویان فقط در بدو ورود به دانشگاه و در نیمسال اول تحصیل باید مبلغ 900 هزار ريال به عنوان هزینه خدمات آموزشی، برگزاري مسابقات ورزشی، سمینارهاي استانی و ملی، ستاد هماهنگی استانها و کمک به صندوق رفاه دانشجویی را به همراه شهریه نیمسال اول (که میزان آن قبل از شروع هـر سال تحصیلی با تصویب هیأت امناي دانشگاه اعلام می شود) به شماره حساب جاري محل دانشگاهی قبـولی واریز کنند.
کلیه پذیرفته شدگان این دوره که قصد ثبت نام دارند بایـد شـهریه ، هزینه خدمات آموزشی و مبلغ 20 هزار ريال حق بیمه دانشجویی را پس از انجام مراحل ثبت نام صرفاً بـه حساب جاري واحد یا مرکز دانشگاهی که از طرف واحد یا مرکز دانشگاهی اعلام خواهد شد واریز کنند.
پذیرفته شدگان مراکز آموزش بین المللی و برون مرزي توجه داشته باشند که اجازه انتقال و جابجایی تحت هیچ شرایطی به آنها داده نخواهد شد. شهریه پذیرفته شدگان مراکز بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی براساس شهریه مصوب سالانه واحدها و مراکز بــین المللــی و تقریباً دو برابر شهریه واحدهاي داخلی دریافت خواهد شد.