بر طبق آخرين اطلاعات و اخبار به نظر ميرسد، شرط سابقهي كار براي داوطلبان MBA حذف شده است و ديگر لازم نيست داوطلبان اين رشته براي شركت در دورههاي آمادگي آزمون ارشد، سابقهي كار داشته باشند. (در بخشنامهي قبلي كه از سوي وزارت علوم تدوين شده بود، قرار بود از امسال داوطلبان MBA حداقل 3 سال سابقهكاري داشته باشند، تا بتوانند در آزمون ارشد امتحان دهند.) ضمن اینکه  درس «تئوريهاي مديريت» به مفاد درسي رشتهي MBA كه احتمالاً با نام مديريت كسب و كار در دفترچه اعلام خواهد شد، اضافه می شود.

احتمال تغییرات تا آمدن دفترچه سازمان سنجش وجود دارد، اما این احتمال بسیار کم می باشد.

مؤسسه مدرسان شريف به محض قطعي شدن، درس «تئوريهاي مديريت» به عنوان مادهي درسي آزمون MBA، اين درس را به مفاد آزمونهاي آزمايشي براي داوطلبان MBA اضافه ميكند، بديهي است در صورت تأييد قطعي اين موضوع، داوطلبان ميتوانند كتاب «تئوريهاي مديريت» را از روي سايت مؤسسه و يا كتابفروشيهاي سراسر كشور تهيه كنند و در صورت نياز با مراجعه به دفاتر مؤسسه در استانهاي مربوطه، كتاب را سفارش دهند و از تخفيف 30 درصدي خريد اين كتاب برخوردار گردند.

توصيه آخر: به داوطلبان MBA توصيه ميشود، يكي از دو روش زير را جهت مطالعهي خود در 40 روز آينده (تا زمان آمدن دفترچه) انتخاب نمايند:

  1. سعي كنند دروس رياضيات، GMAT و زبان تخصصي را با اختصاص وقت بيشتر مطالعه كنند و سراغ درس تئوريهاي مديريت نروند، در اين صورت پس از اضافه شدن اين درس با خيال راحت ميتوانند وقتي مناسبي را براي اين درس در نظر بگيرند و نگران سه درس ياد شده نباشند.
  2. اگر در دروس رياضيات، GMAT و زبان تخصصي تاكنون به وضعيت خوبي رسيدهاند، مطالعهي درس تئوريهاي مديريت را به صورت هفتهاي 4 تا 6 ساعت، شروع كنند.