1. لطفاً خودتان را به طور كامل معرفي نماييد.


سینا مومنی بروجنی، متولد 1372.

2. نام رشته تحصيلي و رتبه قبولي خود را ذكر نماييد.


در رشته MBA ، رتبه 6 را کسب کردم.

3. فارغ‌التحصيل از كدام واحد دانشگاهي و در چه سالي هستيد؟


سال 95 از دانشگاه صنعتی شریف در رشته عمران فارغ‌التحصیل شدم.

4. آيا براي اولين بار است در كنكور ارشد شركت كرده‌ايد؟


یک بار به صورت آزمایشی شرکت کرده بودم.

5. از چه زماني مطالعه براي كنكور را به‌طور جدي آغاز كرديد و تعداد ساعات مطالعه شما به طور ميانگين چقدر بوده است؟


از مهر ماه شروع کردم و روزانه 2 الی 4 ساعت مطالعه داشتم. با شروع آزمون‌های آزمایشی، به صورت موازی با برنامه‌ی آزمون‌ها پیش رفتم، البته همزمان با ترم تحصیلی روند مطالعه‌ام کندتر پیش می‌رفت ولی دوباره در ماه‌های بهمن و اسفند ساعات مطالعه‌ام را به 6 الی 7 ساعت رساندم و بعد از تعطیلات نوروز به صورت جدی‌تر روزانه 8 ساعت مطالعه داشتم.

6. نحوه آشنايي شما با مؤسسه مدرسان شريف چگونه بوده است؟


از طریق معرفی دوستان.

7. آيا از كتب موسسه استفاده كرده‌ايد. ميزان كيفيت و تاثيرگذاري آن‌ها چگونه بوده است؟


کتاب GMAT مدرسان شریف واقعاً فوق‌العاده است. به خصوص درسنامه‌ی استدلال منطقی که هیچ جای سوالی را برایم باقی نمی‌گذاشت. در بخش حل مسأله هم با ارائه‌ی فرمول‌هایی کاربردی در قالب انواع مختلف تست‌ها، تکنیک‌های پاسخگویی به سوالات را به خوبی آموزش می‌داد. این کتاب در بخش کفایت داده‌ نیز با مطرح کردن 10 گام برای پاسخگویی به سوالات کفایت داده، کار را در این بخش بسیار راحت کرده بود و اما بخش تصحیح جملات و انواع سوالات آن نیز در این کتاب به طور کامل ارائه شده بود. در مورد کتاب بانک تست GMAT هم باید اشاره کنم که یک مکمل بسیار موثر برای درس GMAT می‌باشد و یقیناً هیچ تیپ سوالی نیست که در آزمون مطرح شود ولی در این کتاب نباشد.

8. نظرتان در مورد کتاب ریاضی 1 و 2 مدرسان شریف چیست؟


این کتاب بهترین کتاب‌های موجود در بازار در این درس می‌باشد. تمام مباحث در این کتاب با نگارشی دقیق و روان گنجاده شده است و با ارائه مثال‌های مختلف در ادامه هر مبحث، آن مبحث را به خوبی در ذهن داوطلب باز می‌کند. مثلاً در فصل انتگرال و کاربرد انتگرال تمام فرمول‌ها به همراه توضیحات آورده شده و مبحثی نیست که داوطلب آن‌را بخواند ولی متوجه نشود. روز‌ اولی که تصمیم گرفتم کتاب ریاضی مدرسان شریف را مطالعه کنم، چهار سوال روی جلد این دو کتاب بود، سعی کردم آن‌ها را حل کنم اما موفق نشدم ولی بعد از مطالعه‌ی کتاب‌ها، به صورت اتفاقی تست‌های روی جلد کتاب دوباره توجهم را جلب کرد که این ‌بار به راحتی پاسخ آن ‌تست‌ها را به دست آوردم. کتاب ریاضی 1 و 2 به روش رد گزینه‌ هم واقعاً جالب و مثمرثمر می‌باشد که تکنیک‌های خاصی را در انتخاب گزینه صحیح معرفی می‌کند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، داوطلب را به پاسخ صحیح می‌رساند.

9. آیا از آزمون‌های آزمایشی موسسه استفاده نموده‌اید؟ میزان تطابق آن‌ها با سوالات کنکور چگونه بوده است؟


بله؛ باید بگویم سوالات آزمون‌های مدرسان شریف با رعایت استاندارد از نظر سطح دشواری به مراتب سخت‌تر از سوالات آزمون اصلی بود که این مسأله باعث شده بود مباحث را به صورت مفهومی و عمقی مطالعه کنم و به همین دلیل تسلطم در دروس به حدی رسیده بود که سوالات آزمون اصلی برایم بسیار معمولی به نظر می‌رسید و حتی در جلسه آزمون، زمان هم اضافه آوردم.

10. آیا از آزمون‌های آزمایشی موسسات دیگر هم استفاده نموده‌اید؟


خیر

11. كدام ويژگي، موسسه مدرسان شريف را از ديگر موسسات متمايز مي‌كند؟


با توجه به این‌که اکثر رتبه‌های برتر و دانشجویان سطح بالا مدرسان شریف را انتخاب می‌کنند، این مسأله باعث ایجاد یک فضای رقابتی با کیفیت در این موسسه شده است. ضمن این‌که مدرسان شریف حتی زودتر از سازمان سنجش، کلید سوالات را منتشر می‌کند

12. علت انتخاب اين موسسه از بين ديگر موسسات چيست؟


همانطور که اشاره کردم به توصیه دوستانم و این‌که اکثر هم دانشگاهیانم، مدرسان شریف را انتخاب کرده بودند.

13. عوامل مؤثر در موفقيت شما كدام موارد بوده است؟


حمایت‌های خانواده‌ی عزیزم، شرکت کردن در آزمون آزمایشی همراه با دوستانم که کاملاً به حالت رقابت تبدیل شده بود، خدمات مشاوره و کتاب‌های مدرسان شریف.

14. حرف آخر:


خواندن دروس برای داوطلبی که قصد موفقیت در آزمون ارشد را دارد، هیچ موقع دیر نیست و البته دو ماه آخر واقعاً نقش تعیین کننده‌ای برای جمع‌بندی یا دوره کردن مطالب دارد و در آخر به همه داوطلبان توصیه می‌کنم آزمون‌های آزمایشی را کامل شرکت کنند چون این آزمون‌ها با برنامه‌ای که دارد مطالعه داوطلبان را مدیریت می‌کند.