1. لطفاً خودتان را به طور كامل معرفي نماييد.


مجتبی محمدی، متولد 1369.

2. نام رشته تحصيلي آزمون كارشناسي ارشد و همچنين رتبه قبولي خود را ذكر نماييد.


رشته MBA، رتبه 10

3. فارغ‌التحصيل از کدام واحد دانشگاهی و در چه سالي هستيد؟


در سال 93 از دانشگاه امیرکبیر در مقطع کارشناسی ارشد رشته مکانیک فارغ‌التحصیل شدم.

4. از چه زماني مطالعه براي كنكور را به‌طور جدي آغاز كرديد و تعداد ساعات مطالعه شما به طور ميانگين چقدر بوده است؟


از اوایل دی‌ماه شروع کردم و روزانه در حدود 3 ساعت مطالعه داشتم که نیم ساعت آن را به زبان اختصاص می‌دادم و مابقی را به ریاضی و GMAT. البته از عید نوروز ساعت مطالعه‌ام را به 6 ساعت افزایش دادم.

5. نحوه آشنايي شما با مؤسسه مدرسان شريف چگونه بوده است؟


از طريق اینترنت و پرس و جویی که از دوستانم به عمل آوردم..

6. علت ادامه تحصيل خود را بيان فرمائيد.


همانطور که گفتم من فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مکانیک هستم، اما به دلیل علاقه و شناختی که از رشته MBA داشتم، می‌خواستم در این رشته و در دانشگاه صنعتی شریف ادامه تحصیل دهم..

7. بالاترين درصد در دروس شما، مربوط به كدام درس مي‌باشد؟(GMAT و زبان تخصصی)


ریاضی 95 درصد.

8. آيا از كتب موسسه استفاده كرده‌ايد. ميزان كيفيت و تاثيرگذاري آن‌ها چگونه بوده است؟


بله، کتاب‌های مدرسان شریف دارای ویژگی‌های خاصی می‌باشد که باعث تمایزشان با سایر کتب موجود در بازار شده است. مثلاً کتاب GMAT که در بخش حل مساله و کفایت داده سوالاتی بسیار نزدیک و می‌توان گفت کاملاً منطبق با سوالات کنکور دارد. در بخش تصحیح جملات نسبت به سایر منابع موجود بسیار کامل‌تر بوده و تسلط داوطلب در این درس را بالا می‌برد. همچنین در بخش استدلال منطقی به دلیل پرداختن به سوالات مقطع دکتری در این درس، داوطلب را کاملاً آماده و مسلط می‌سازد و باعث می‌شود تا ابهامی برای او در این درس باقی نماند.

9. آزمون‌‌هاي آزمايشي چه نقشي در موفقيت شما ايفا كرده است؟


مهمترین مزیت این آزمون‌ها برای من این بود که یک سنجش و ارزیابی از وضعیت درس خواندنم در طی مدتی که خودم را برای آزمون‌ ارشد آماده می‌‌کردم، داشتم. امتیاز مثبت دیگر این آزمون‌ها این بود که با تیپ سوالات رشته MBA آَشنا شدم و در کل به همه داوطلبینی که هدفشان کسب رتبه خوب می‌باشد، شرکت در آزمون‌های آزمایشی مدرسان شریف را توصیه می‌کنم چرا که باعث بالا رفتن اعتماد به نفس می‌شود. GMAT ترکیب‌های خوبی از سوالات را در هر مرحله از آزمون می‌دیدم که این مساله باعث شد تا در آزمون اصلی سوالات GMAT برایم شوک آور نباشد. در مورد درس ریاضی باید بگویم که سطح سوالات این درس در آزمون‌های آزمایشی به مراتب بالاتر از سوالات آزمون اصلی بود که همین دلیلی بود تا با یک آمادگی کامل به سوالات این درس در آزمون اصلی پاسخ دهم. همچنین زبان تخصصی آزمون‌های مدرسان شریف نیز بسیار نزدیک به آزمون اصلی بود.

10. علت انتخاب اين موسسه از بين ديگر موسسات چيست؟


این‌که خود را حامی داوطلب می‌داند بسیار ارزشمند است. این موسسه به شخصه برای من بسیار کمک کننده بود و با ارائه خدماتی مثل مشاوره، کتاب و آزمون‌های آزمایشی و حتی در جاهایی سوالات اضافه در اختیار گذاشتن، برنامه من را کامل‌تر کرد و باعث شد تا با یک برنامه‌ی هدفمند، قدم بردارم و اصلاً احساس خلاء نمی‌کردم.

11. در صورتي‌كه در آزمون قبول نمي‌شديد چه برنامه‌اي براي سال آينده خود داشتيد؟


تعریفی که از مدرسان شریف شنیده بودم و این‌که سال قبل شش نفر از 10 نفر اول رشته MBA، از مدرسان شریف بودند.

12. عوامل مؤثر در موفقيت شما كدام موارد بوده است؟


انگیزه، پشتکار، شرکت در آزمون‌های آزمایشی مدرسان شریف، مشاوره و حمایت موسسه و نیز استفاده از منابع درست.