1. لطفاً خودتان را به طور كامل معرفي نماييد.


پویا فولاد متولد 1371..

2. نام رشته تحصيلي آزمون كارشناسي ارشد و همچنين رتبه قبولي خود را ذكر نماييد.


رشته MBA، رتبه 4.

3. فارغ‌التحصيل از کدام واحد دانشگاهی و در چه سالي هستيد؟


در سال 94 از دانشگاه صنعتی شریف در رشته عمران فارغ‌التحصيل شدم..

4. آيا براي اولين بار است در كنكور ارشد شركت كرده‌ايد؟


بله، بار اول بود که شرکت می‌کردم.

5. تعداد ساعات مطالعه شما به طور ميانگين چقدر بوده است؟ مشاورین موسسه چقدر به شما در کسب این رتبه کمک کردند؟


از آبان ماه شروع کردم و تا اواخر اسفند، روزانه در حدود 5 ساعت مطالعه داشتم و از اسفند ماه به بعد ساعات مطالعه‌ام را به 8 ساعت در روز رساندم. در مورد نقش مشاور باید بگویم از نظر ایجاد انگیزه و قوت قلب کمک زیادی برای من بود به خصوص این‌که در پاره‌ای اوقات که دچار سردرگمی می‌شدم، بهترین راه حل برای این مشکل، مشاوره بود.

6. نحوه آشنايي شما با مؤسسه مدرسان شريف چگونه بوده است؟


مدرسان شریف موسسه‌ی شناخته شده‌ای است و رزومه‌ی آن، آنقدر خوب است که نیازی به تحقیق و یا تردید در انتخاب آن نباشد.

7. آيا از كتب موسسه استفاده كرده‌ايد. ميزان كيفيت و تاثيرگذاري آن‌ها چگونه بوده است؟(GMAT و زبان تخصصی)


بله؛ برای شروع من از کتاب GMAT استفاده کردم. این کتاب درک خوبی از مطالب به داوطلب می‌دهد چون مبحث به مبحث مطالب را تشریح کرده و نوع نگارش این کتاب به صورتی است که مطالعه‌ی آن به هیچ وجه باعث خستگی نمی‌شود. کتاب بانک تست GMAT هم در ادامه برای افزایش تسلط بسیار موثر بود به ویژه اینکه در دو ماه آخر و دوران جمع‌بندی از آن استفاده کردم. در کل می‌توانم بگویم این دو کتاب تسلط من را در این درس به حد مطلوب رساند تا آن‌جا که در جلسه آزمون، هیچ سوالی برایم پیچیده نبود.

8. نظرتان در مورد کتاب ریاضی 1 و 2 مدرسان شریف چیست؟


واقعاً کتاب فوق‌العاده‌ای است و توصیه من به داوطلبان امسال این است که در این درس سراغ هیچ کتاب دیگری نروند. این کتاب با ارائه مثا‌ل‌های متنوع و جدید هر نوع سوالی که ممکن است مد نظر طراحان کنکور باشد را پیش‌بینی کرده و در خود گنجانده و باعث می‌شود داوطلب با هیچ سوالی در آزمون اصلی، غافلگیر نشود

9. آیا از آزمون‌های آزمایشی موسسه استفاده نموده‌اید؟ میزان تطابق آن‌ها با سوالات کنکور چگونه بوده است؟


بله؛ من با شرکت در این آزمون‌ها با توجه به جامعه‌ آماری بالایی که داشت، توانستم جایگاه خودم را نسبت به سایر رقبا بشناسم و با قرار گرفتن در فضای شبیه‌سازی شده از جلسه آزمون، توانستم بهترین عملکردم را در جلسه آزمون اصلی داشته باشم. در مورد سطح و کیفیت سوالات هم باید اشاره کنم در درس GMAT ترکیب‌های خوبی از سوالات را در هر مرحله از آزمون می‌دیدم که این مساله باعث شد تا در آزمون اصلی سوالات GMAT برایم شوک آور نباشد. در مورد درس ریاضی باید بگویم که سطح سوالات این درس در آزمون‌های آزمایشی به مراتب بالاتر از سوالات آزمون اصلی بود که همین دلیلی بود تا با یک آمادگی کامل به سوالات این درس در آزمون اصلی پاسخ دهم. همچنین زبان تخصصی آزمون‌های مدرسان شریف نیز بسیار نزدیک به آزمون اصلی بود.

10. كدام ويژگي، موسسه مدرسان شريف را از ديگر موسسات متمايز مي‌كند؟


این‌که خود را حامی داوطلب می‌داند بسیار ارزشمند است. این موسسه به شخصه برای من بسیار کمک کننده بود و با ارائه خدماتی مثل مشاوره، کتاب و آزمون‌های آزمایشی و حتی در جاهایی سوالات اضافه در اختیار گذاشتن، برنامه من را کامل‌تر کرد و باعث شد تا با یک برنامه‌ی هدفمند، قدم بردارم و اصلاً احساس خلاء نمی‌کردم.

11. علت انتخاب اين موسسه از بين ديگر موسسات چيست؟


تعریفی که از مدرسان شریف شنیده بودم و این‌که سال قبل شش نفر از 10 نفر اول رشته MBA، از مدرسان شریف بودند.

12. چه عواملی در موفقيت شما تاثیرگذار بودند؟


انگیزه، پشتکار، شرکت در آزمون‌های آزمایشی مدرسان شریف، مشاوره و حمایت موسسه و نیز استفاده از منابع درست.

13. حرف آخر:


از خانواده‌ام که طی این مدت شرایط را برایم مهیا می‌کردند و همچنین از مدرسان شریف که در این مسیر حامی و کمک کننده‌ی من بود، بسیار تشکر می‌کنم.