1. لطفاً خودتان را به طور كامل معرفي نماييد.


ارشیا فرزام‌فر متولد 1371.

2. نام رشته تحصيلي آزمون كارشناسي ارشد و همچنين رتبه قبولي خود را ذكر نماييد.


در رشته MBA، رتبه 3 را کسب نمودم.

3. فارغ‌التحصيل از کدام واحد دانشگاهی و در چه سالي هستيد؟


از دانشگاه صنعتی شریف در سال 95 در رشته برق ـ الکترونیک و دوره‌ی فرعی زبان انگلیسی فارغ‌التحصيل شدم.

4. آيا براي اولين بار است در كنكور ارشد شركت كرده‌ايد؟


بله.

5. تعداد ساعات مطالعه شما به طور ميانگين چقدر بوده است؟


از تابستان و تقریباً به صورت تفریحی روزی 1 ساعت کتاب GMAT را به دلیل جذابیتی که برایم داشت، مطالعه می‌کردم. بعد از آگاهی از تغییر زمان کنکور از بهمن به اردیبهشت، مطالعاتم را متوقف کردم اما از بهمن ماه به صورت جدی و باز هم با درس GMAT مطالعه‌ام را شروع کردم و در تعطیلات نوروز مطالعه ریاضی را شروع کردم و تا روز کنکور روند مطالعه‌ام ادامه داشت.

6. نحوه آشنايي شما با مؤسسه مدرسان شريف چگونه بوده است؟


مدرسان شریف موسسه‌ی شناخته شده‌ای است و رزومه‌ی آن، آنقدر خوب است که نیازی به تحقیق و یا تردید در انتخاب آن نباشد.

7. آيا از كتب موسسه استفاده كرده‌ايد. ميزان كيفيت و تاثيرگذاري آن‌ها چگونه بوده است؟(GMAT و زبان تخصصی)


بله؛ کتاب GMAT ، کتابی بسیار کامل است و فکر نمی‌کنم هیچ منبع ایرانی و حتی خارجی دیگری در بازار وجود داشته باشد که مطالب را به خوبی این کتاب جمع‌بندی کرده باشد. درس GMAT به صورتی است که سوالات آن در نگاه اول ساده به نظر می‌رسند اما زمانی که درمقابل تست قرار می‌گیرید، متوجه می‌شوید که پاسخ گویی به تست‌های این درس نیازمند تکنیک‌هایی است که در کتاب مدرسان شریف به خوبی ارائه شده است. همچنین ارائه تست‌های متنوع و متعدد تمرین خوبی برای آموختن این تکنیک‌ها می‌باشد. مثلاً در بخش استدلال منطقی، ابتدا با ارائه یک درس‌نامه ساده و روان، تمامی زیر و بم‌های این بخش گفته شده و بعد تست‌ها و مثال‌های مطرح شده، تسلط لازم و کافی را در این بخش به من داد. در مجموع کتاب GMAT مدرسان شریف این درس را برای من بسیار جذاب هستند و کاملاً قابل حس ساخته بود.

8. نظرتان در مورد کتاب ریاضی 1 و 2 مدرسان شریف چیست؟


من کتاب ریاضی 1 و 2 به کمک روش رد گزینه را تهیه کردم و باید بگویم نسبت به انرژی، زمان و هزینه‌ای که فرد برای مطالعه می‌گذارد، بهترین انتخاب می‌باشد. می‌توان گفت که کتاب‌های مدرسان شریف بسیار بسیار حرفه‌ای نوشته شده‌اند.

9. آیا از آزمون‌های آزمایشی موسسه استفاده نموده‌اید؟ میزان تطابق آن‌ها با سوالات کنکور چگونه بوده است؟


بله؛ به نظر من کارشناسی ارشد یک تصمیم اساسی و مهم در زندگی هر دانش آموخته‌ای می‌باشد و موفقیت در این مرحله مستلزم داشتن تمرین و آمادگی است و بهترین راه رسیدن به آمادگی شرکت در آزمون‌های آزمایشی می‌باشد. آزمون‌های آزمایشی برای یک داوطلب هم جنبه سنجش دارد و هم جنبه آموزشی. این آزمون‌ها مشخص می‌کنند که داوطلب برای رسیدن به این مهم چقدر باید تلاش کند. آزمون‌های مدرسان شریف به دلیل خروجی‌خیلی خوبی که طی سال‌های اخیر داشته، جامعه آماری بالایی را مخاطب خودش کرده و این مساله باعث بالاتر رفتن اطمینانم نسبت به سطح و میزان استاندارد این آزمون‌ها شده بود. سوالات آزمون‌های مدرسان شریف مطابقت بسیار بالایی با سوالات آزمون اصلی داشت و حتی در برخی موارد سطحی کیفی سوالات آزمون‌های مدرسان شریف بسیار بالاتر از سوالات آزمون اصلی بود که این باعث ‌شد در جلسه آزمون اصلی در سطح مطلوبی از آمادگی باشم. به طور کلی می‌توان گفت آزمون‌های مدرسان شریف دید خیلی خوبی از سوالات به داوطلب می‌دهد.

10. آیا از آزمون‌های آزمایشی موسسات دیگر هم استفاده نموده‌اید؟


خیر

11. كدام ويژگي، موسسه مدرسان شريف را از ديگر موسسات متمايز مي‌كند؟


شناخت عمیق موسسه از کنکور کارشناسی ارشد MBA و ارائه خدمات با کیفیت در این زمینه.

12. علت انتخاب اين موسسه از بين ديگر موسسات چيست؟


رزومه‌ی خوب این موسسه از نظر خروجی‌‌های بسیار زیاد در سال‌های اخیر و توصیه و تشویق دوستانی که در سال‌های گذشته از نتایج کار با این موسسه بسیار راضی بودند.

13. عوامل مؤثر در موفقيت شما كدام موارد بوده است؟


حمایت‌های خانواده که از کودکی من را با زبان انگلیسی درگیر کردند به نحوی که نیازی به مطالعه ی زبان انگلیسی برای آزمون نبود، کمک‌های دوستان و استاد عزیزم، آقای دکتر رضایی و همچنین خدمات مدرسان شریف از قبیل آزمون، مشاوره و کتاب به خصوص کتاب GMAT مدرسان شریف که تاثیر بسزایی در موفقیت من داشت.

14. حرف آخر:


برای موفقیت در مهمترین چالش‌ها داشتن یک سری مهارت در زندگی نیاز است که خیلی ملزم و محدود به یک رشته‌ی خاص نیست. هر فرد باید برای زندگی خودش زود هدف‌گذاری کند، دقیق و درست هدف‌گذاری کند و تلاش زیاد برای رسیدن به هدف داشته باشد. نظر به اینکه کنکور کارشناسی ارشد یکی از این چالش‌ها است، توصیه‌ام به داوطلبان این است که منابع خوبی را مطالعه کنند و این مطلب را در نظر داشته باشند که برای شروع هیچوقت زود نیست.